ROŠKARJI DRŽAVNI PODPRVAKI NA 21. TEKMOVANJU MLADI PODJETNIK

Roškarji odlično drugo uvrščeni na 21. državnem tekmovanju Mladi podjetnik v okviru Gea College, ki je potekalo 21. 4. 2017 več na http://gea-college.si/o-gea-college/drzavno-tekmovanje-mladi-podjetnik/
 
Avtorji ideje Flip klop’ca Tijana Janković (2. b), Aljaž Perko (2. c), Uroš Lazić (3. b), Anja Čeh (4. a) in Martina Jelenc (4. c) so svoj problem predstavili takole: »Ste že kdaj peljali svojo izbranko na romantičen sprehod po parku, ko sta se hotela usesti na klopco pod drevesom, pa je bila ta zaradi živali, dežja in drugih naravnih in človeških aktivnosti umazana? Ali pa ste se hoteli po poletni nevihti v katerem od ljubljanskih parkov spočiti in pojesti sendvič in ste ugotovili, da je klop mokra in neuporabna?«
Ta problem so prepoznali kot zanimivo poslovno priložnost. Pod budnim očesom mentorjev Roka Zevnika, Ivana Trstenjaka in Janeza Zupana so iskali možne rešitve in kmalu na papirju skicirali prvo flip klop’co z vrtljivim sedalnim delom. Klop ima v času neuporabe stran za sedenje obrnjeno navzdol in tako zaščiteno pred naravo in vandali. Ko se želimo nanjo usesti, jo enostavno obrnemo in že sedimo na čisti klopi. Po končani uporabi mehanizem, podoben tistemu za zapiranje vrat, poskrbi, da se klop zopet obrne in ščiti sedalo za naslednjega uporabnika. Narejen je bil tudi pomanjšan kovinski prototip in lesen prototip v skoraj naravni velikosti, da so avtorji lahko svojo rešitev preverjali pri potencialnih uporabnikih. Po prvih testiranjih med uporabniki so ugotovili, da bo potrebno dodati tudi naslon za hrbet. Naslon za hrbet in avtomatski obračalni mehanizem klopi sta trenutno dve odprti vprašanji, ki v tej fazi še nista bili rešeni.
 
Glavni kupec bi bila predvsem podjetja/ustanove, ki skrbijo za urejenost javnih površin, parkov, sprehajališč, urbanega območja. V Sloveniji so to mestne občine, ključni kupec pri nas je seveda Mestna občina Ljubljana. Ker gre tu večinoma za nakupe preko javnih naročil ter za majhno število kupcev, je pomembno osebno poznavanje vseh ključnih odločevalcev pri kupcih. Tako je skupina že navezala stik z gospo, ki v MOL skrbi za urejenost parkov in sprehajališč. MOL tako letno zamenja 300 klopi, kar je desetina od vseh približno 3000 klopi. Ker gre cenovno za premium izdelek, skupina računa, da bo flip klop’ca dosegala 20 % višjo ceno glede na konkurenco, ki prodaja klopi v cenovnem rangu 150–200 EUR.
18034147_10155057542277349_5634170297760207536_n 18056748_10155057542282349_1121222428575464408_n DSC_0961

Deli objavo

Skip to content