NAJPODJETNIŠKE IDEJE

Najpodjetniška ideja je dogodek, kjer prikažejo deset najboljših idej, ki so jih zasnovali mladi. Dogodek je organiziran enkrat letno in je zelo pomemben zlasti za prvih deset uvrščenih.

Pred začetkom dogodka so nam ponudili brezalkoholno pijačo z okusom Gin and tonic. Kmalu po postrežbi se je dogodek pričel.

Pričel se je s pozdravnim nagovorom Petra Frankla (direktorjem in glavnim urednikom časnika Finance) in Matejem Falatovom (članom uprave NKBM). Njuna ideja je bila, da bi morali mladi podjetniki  ostati trmasti  in verjeti vase, saj menita, da je prihodnost v rokah mladih.

Prvi govorec podjetnikov so bile tri slovenske dame: Karmen Meze, soustanoviteljica LaPopsi, Stella Korošec, direktorica marketinga Equa, in Ana Lukner Roljić, ustanoviteljica podjetja Truhoma in Anine zvezdice.

Karmen Meze nam je predstavila zgodbo o tem, kako je s svojo najboljšo prijateljico ustanovila LaPopsi, kakšen dobiček sta dobili oz. začetno izgubo (30.000,00 EUR). Njuna zgodba se je začela tako, da sta na začetku želeli odpreti slaščičarno, kar pa se je izkazalo kot slab načrt. V tem času sta našli drugo poslovno idejo, iz katere se je razvilo, podjetje LaPopsi.

Stella Korošec nam je povedala, kako pomembno ima uporabljanje socialnih omrežij v marketinški strategiji. Še posebej je izpostavila socialno omrežje TikTok, ki narašča v popularnosti. Ko je bila vprašana, kaj bi predlagala sebi v preteklosti, je odgovorila, da bi si priporočila oglaševati na TikToku.

Ana Lukner Roljić je pri mladih letih ustanovila Anino zvezdico, ki pomaga ljudem v stiski.

Predstavitvam so sledili:

  • Tilen Čuk, ki je ekspert v Metaversu,
  • Marko Počkar in Denis Štajdohar, predstavnika Kingsbox,
  • Primož Rojac,  ustanovitelj Iurall,
  • Luka Nagode, ustanovitelj Vera Spirits,
  • Jan Forsthuber, CEO podjetja Deltahub,
  • Miha Hrovat,  soustanovitelj Treecelet.

Tilen Čuk je razložil Metaverse v desetih minutah. Povedal nam je, kako si lahko predstavljamo Metaverse v primerjavi z resničnim svetom.

Marko Počkar in Denis Štajdohar sta pripovedovala o tem, kako je njihovo podjetje napredovalo, odkar so zmagali v lanskoletni najpodjetniški ideji. Povedala sta, kako nameravajo razširiti svoje podjetje v Angliji.

 

Trije superfinalisti so bili:

Primož Rojac, ki je imel idejo, da bi naredil aplikacijo, s katero bi se lahko ljudje povezali s pravimi odvetniki.

Luka Nagode je dobil idejo o brezalkoholni pijači z okusom Gin and tonic, ki smo jo ne vedoč poskusili pred začetkom dogodka. Pijača je bila zelo dobra, saj je imela okus po pravem Ginu and tonicu.

Jan Forsthuber je ustvaril podlagi za zapestji, ki preprečujeta nastanek karpalnega sindroma.

Preden so razglasili zmagovalca, je Miha Hrovat predstavil svoje podjetje Treecelet. Treecelet je največji sejalec v Evropi, ki pomaga  saditi drevesa po celem svetu.

Zmagovalec je bil Jan Forsthuber, ustanovitelj Deltahub, in njegova petnajstčlanska ekipa.

Najino mnenje o današnjem dogodku je, da je bilo zelo zanimivo in navdihujoče. V prihodnosti želiva biti tako pogumna, kot so bili predstavljeni podjetniki.

Veliko sva se naučila in meniva, da lahko v svoji prihodnosti prideva daleč. Sporočilo vseh desetih predstavitev je bilo, da ne glede na to, kako nora se sliši ideja, nikoli ne obupaj in verjemi v svojo kreativnost in sposobnosti.

 

Elizabeta Bračun in Lukas Matija Rosas Uršič

 

 

 

Deli objavo

Skip to content