Obisk Studia Moderna
»V tem svetu je treba imeti drugačno mentaliteto in drugačno strategijo za prodajo,« je našim dijakom in spremljevalkama, prof. Zdenki Sušec in ravnateljici, mag. Andreji Preskar, povedal ustanovitelj in večinski lastnik Studia Moderna, gospod Sandi Češko. »Mentaliteto našega kupca. Kaj potrebuje? Kje so njegove bolečine? Kako mu lahko pomagamo? Kakšne koristi bo imel od nas na dolgi rok? Mladi imate danes mnogo boljše pogoje in veliko manj ovir za posel,« je še povedal našim dijakom. Preprek je zelo malo. Potrebno je imeti znanje in dober poslovni model. Kapital ni več pomemben za ustanovitev podjetja. Kot primer je navedel podjetji Airbnb in Uber, ki nimata ne hotelov ne avtomobilov, pa poslujeta z izrednim dobičkom.
Pri predmetu Neposredno trženje si želimo spoznati najboljše slovenske podjetnike in njihova podjetja. Mednje gotovo sodi g. Sandi Češko in Studio Moderna. Obisk studia je bil za nas zelo dragocen. Izvedeli smo veliko pomembnih informacij in si ogledali tudi prostor, kjer poteka telemarketing v živo. Najprej nas je sprejel g. Lovro Peterlin, direktor podjetja Linea Directa, ki je za nas spregovoril o pristopih h kupcu in prodaji. Nato nas je nagovoril g. Sandi Češko. Poslušali pa smo tudi predavanje o internetni prodaji in Facebooku.
Zdenka Sušec, Srednja ekonomska šola Ljubljana