Mobilnost v Las Palmasu

Dobili sva priložnost, da se v 3. letniku udeleživa mobilnosti, opravljanja delovne prakse, preko projekta Erasmus+. Ko sva izvedeli, da sva bili izbrani, sva bili zelo navdušenj, saj sva bili eni izmed 10 dijakov, ki so dobili to nepozabno tritedensko izkušnjo. Navdušeni sva to novice sporočili tudi najbližjim.

Ko sva svojo udeležbo na mobilnosti dokončno potrdili, sva podpisali potrebne dokumente in kmalu potem začeli z 10-urnim tečajem španščine. Naša profesorica španščine Ana Dvoraček je poskrbela, da smo bili dobro pripravljeni, zato smo naše znanje dokazali tudi na manjšem testu. Pred odhodom v Las Palmas smo imeli sestanek, kjer smo dobili vse infroacije in napotke, tudi o kodeksu oblačenja na delovnem mestu. Nekateri smo morali kupiti oblačila, ki so primerna za delovno mesto v našem podjetju.

Naše popotovanje se je začelo na nedeljo, 28. aprila. ob 2. uri zjutraj na postaji Dolgi most. Z dvema kombijema GoOpti smo najprej porabili približno dve uri do letališča v Avstriji. Tam smo opravili check-in in počakali naše letalo. Od nočne vožnje sva bili zaspani in utrujeni. ko tudi malo živčni, da ne bi bilo kaj narobe. Let je bil na srečo miren in sva lahko brez težav zaspali. Ob pristankunaju je malo skrbelo, da niso zgubili najine prtljage. A takoj po prihodu v hotel, je potekalo že vse kot po maslu. V sobi smo bile tri, z nama je bila še Nejra, in soba bila boljša od naših pričakovanj. Pozitivno naju je presenetila tudi njihova kulinarika. Kuhar nam je za večerjo pripravljal jedi, ki jih imamo radi. Zelo všeč nama je bila predvsem španska tortilja.

Skoraj vsi smo delali v različnih podjetij. Imeli smo tudi zelo različne delovne urnike in delovne naloge. Naučile sva se mnogo novega. Večina špancev ne zna angleško, zato smo se morali malo znajti. Bili sva zelo navdušeni nad celotno izkušnjo. Imeli smo veliko različnih aktivnosti in prostega časa. Nama osebno je bil najbolj všeč nedeljski izlet okoli vulkana Roque Nublo, tisti dan pa smo tudi spoznali nekaj njihove tradicionalne hrane. Zvečer smo si ogledali sončni zahod na Pico De Las Nieves. Bilo je prečudovito. Veliko pa nas je bilo tudi navdušenih nad začetnim tečajem surfanja. Po nekaj razteznih vajah smo se naučili nekaj osnov in s tem pridobili zelo lepe spomine. Med vsako aktivnostjo smo naredili seveda veliko slik, največ v zanimivem akvariju Poema Del Mar. Od vseh videnih morskih živalih smo bili navdušeni nad velikim akvarijem z morskimi psi in drugimi velikimi živalskimi vrstami.

Dobro sva izkoristili tudi prosti čas. Že prvi dan sva odšli v Starbucks in na znamenito plažo Las Canteras, ki je dolga kar tri kilometre. Večino naših prostih popoldnevov smo preživeli ravno na plaži. V bližini smo imeli tudi nakupovalni  center, v katerega smo veliko zahajale predvsem punce. Prav tako je bilo v bližini veliko restavracij in okrepčevalnic, ki imajo odlično hrano. Nekatere so bile malo dražje, v nekaterih pa si se lahko najedel že za par evrov. Ob koncu te tritedenske delovne prakse smo dobili certifikate o opravljani praksi, na katere smo bili vsi ponosni.

Celotna izkušnja na tej praksi se nama je zdela nepozabna. Spoznali sva veliko novih ljudi in pa tudi njihovo kulturo. Španci imajo bolj počasen tempo dela, zato nam je bilo tudi praksi prijetno. Pridobili sva nove izkušnje glede delovnega področja, izboljšali španščino in najpomembnejše naučili sva se biti samostojni. V teh treh tednih pa sva imeli tudi priložnost, da sva se bolje spoznali s sosošolci iz drugih 3. letnikov. To izkušnjo bi z veseljem ponovili in vsi, ki smo bili v Las Plamasu, smo zanjo zelo hvaležni.