Makerspace  

V šolskem Makerspacu dijakom ponudimo okolje, s katerim lahko razvijajo svoje interese in ustvarjajo boljši svet. Mnogih problemov danes več ne znamo rešiti tako, da bi rešitev problema prinesla tudi boljše rezultate. Potrebujemo številna nova znanja, izkušnje in okolja, v katerih se učimo razmišljati na drugačen način, da lahko dosegamo boljše rezultate.

V šolski knjižnici smo odprli dodatne prostore, v katerih dijaki spoznavajo in uporabljajo metodo Design thinking. To je zelo pomemben proces učenja, pri katerem dijaki v skupinah ustvarjajo številne nove zamisli in razvijajo prve poslovne ideje. Na  voljo imajo posebne mize za načrtovanje, dva 3D tiskalnika, lego robote, lego kocke, Ollo slušalke, računalnike, LCD zaslon, različna orodja in materiale, s katerimi se učijo hitrega izdelovanja prototipov.

Svoje poslovne ideje lahko predstavijo na šolskem podjetniškem tekmovanju ali pa se udeležijo državnih podjetniških tekmovanj za mlade. Spretnosti in kreativnost pa lahko razvijajo tudi pri posebnem predmetu Kreativnost in Makerspace, v katerega so vključeni vsi dijaki 2. letnikov.

Design thinking metodologija je v svetu zelo priznana in razširjena metoda za reševanje problemov na dizajnerski način. Razvili so jo na Univerzi Stanford v ZDA, od koder se je kmalu razširila po celem svetu. Metodo Design thinking uporabljajo tudi številne šole. V Sloveniji je z njenim uvajanjem pričela Srednja ekonomska šola Ljubljana, ki jo v pouk uspešno vključuje vse od leta 2011.

TORCH – METODOLOGIJA, TEHNOLOGIJA IN PROSTOR NA ROŠKI

  Na povabilo agencije SPIRIT je Javier Ideami, avtor TORCH metodologije, na Srednji ekonomski šoli Ljubljana izvedel, 13. in 14.9., dvodnevno delavnico za učitelje iz cele Slovenije. Delavnica je potekla v Torch učilnicah, ki sta jih je po njegovi zamisli oblikovali Srednja ekonomska šola Ljubljana, prof. Zdenka Sušec in prof. Jasmina Didić Horvat, za potrebe razvijanja...

TORCH INOVACIJSKA METODOLOGIJA NA SREDNJI EKONOMSKI ŠOLI LJUBLJANA ROŠKA

Srednja ekonomska šola Ljubljana je v okviru izbirnega predmeta Neposredno trženje - 4. letnik, v šolskem letu 2017/2018, vključena v pilotni projekt  inovacijske metodologije Torch: platforma T4I  (Torch for Ideas s slovenskimi navodili), ki vključuje nove pristope k reševanju problemov in osebnih izzivov z mnogoterimi inteligencami in orodji, ki prinašajo več inovativnosti pri...

Skip to content